SWIVELS.NL | SUPPORT
RMA (Return Material Authorization) procedures
Bij het retour zenden of opsturen van goederen aan Meefil BV is het vereist om onze RMA procedure te volgen. Een RMA procedure start als gevolg van 3 mogelijke oorzaken : technische problemen met een product, verkeerd geleverd product of het product voldoet niet. Het doel van een RMA procedure is om uw retour goederen voorrang te geven en ad-hoc te reageren op uw probleem. Zendingen zonder RMA stempel hebben geen prioriteit.
We kennen 4 soorten RMA procedures :
1.
Garantie, product functioneert niet correct of is uitgevallen
2.
Reparatie, product is uitgevallen en moet gerepareerd worden door de fabrikant.
3.
Onderzoek, technische evaluatie rapportage tbv achterhalen van de uitval reden vs. te bepalen waarom het product niet voldoet.
4.
Commercieel, levering komt niet overeen met bestelling, bestelling is onjuist geplaatst.
De RMA procedure start voordat een zending aan ons retour gaat. Het is essentieel dat wij de volgende informatie ontvangen :
1.
Product code, bestelcode, andere referenties.
2.
Aantal goederen
3.
Reden van RMA verzoek (zie boven, 1 t/m 4)
Service verzoek
In somminge gevallen is technische ondersteuning gewenst na aanschaf van het product. Alhoewel alle producten worden geleverd incl. handleiding en/of installatie voorschriften, staat ons technisch team altijd klaar om u te helpen. Neemt u svp contact met ons op. Omschrijf duidelijk uw vraag & referenties. Wij nemen contact met u op !